המרכז הכלבני עמוס שיבולי - אלוף כלבים ופנסיון כלבים

יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

בדיוק כמו ברק אובמה:כיצד תדעו איזה כלב מתאים לכם?

כלבים הם החברים הטובים של בני האדם ותמיד משתלבים בבתים גם בבתים שיש בהם כבר הכל כמו למשל, בבית הלבן בו מתגורר נשיא ארצות הברית ברק אובמה עם משפחתו. למרות שהוא יכול להשיג כל כלב שירצה, ברק אובמה העדיף לבחור לבנותיו כלב בהתאם לצרכים שלהן.

 מהן השאלות שיש לשאול לפני בחירת הכלב

גם אם אתם לא נמנים על משפחת הנשיא, כדאי לכם לבחור כלב בהתאם לצרכים שלכם. הניסיון מלמד כי
בחירת הכלב המתאים
כאשר בוחרים כלב שאינו מתאים אנשים לא עומדים במחויבות כתוצאה מההוצאות הצפויות הכוללות: מזון, תספורות, עיקור או פנסיון.

  • המטרה: כאשר אנשים מחליטים לאמץ כלב הם עושים זאת מסיבות שונות: הגנה על הבית, משחק עם הילדים.
  • גיל הכלב: איזה כלב כדאי לאמץ, האם כדאי לאמץ גור כלבים או כלב מבוגר.
  • צורתו החיצונית של הכלב: גודל הכלב, כמות השיער שלו ומידת הנשירה נחשבים לפרמטרים המשפיעים על ההחלטה איזה כלב להביא הביתה.

ילדים בעלי צרכים מיוחדים

זה ידוע כי כלבים הם החברים הטובים ביותר של ילדים שנוהגים לשתף אותם בכל מה שעובר עליהם במהלך היום. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בילדים בעלי צרכים מיוחדים. ישנם סוגים שונים של כלבים, אך לא כל כלב מתאים לילדים בעלי מוגבלויות שונות.לפיכך, ילד הסובל מהפרעת קשב וריכוז צריך כלב בעל מזג נוח והרבה סבלנות.
כדי לבחור את סוג הכלב המתאים לכם תוכלו להיעזר בשירותיו של עמוס שיבולי,מאמן כלבים מקצועי, בעל הסמכה בנושא שיכול להיפגש עם המשפחה כדי לבדוק את הצרכים שלהם, את לוח הזמנים ואת סגנון החיים שלהם, על מנת להתאים לילד את הכלב המתאים.

 כלבים לאוכלוסייה המבוגרת

האוכלוסייה המבוגרת נחלקת למספר חלקים:
  • מבוגרים עצמאיים- מבוגרים שיכולים להסתדר בכוחות עצמם.
  • מבוגרים חולים- מבוגרים שבהם אחד או שני בני הזוג חולה במחלות הקשורות לזקנה כגון אלצהיימר או פרקינסון. במקרה הזה חשוב מאד שהכלב יהיה חבר נאמן שיהיה בעל יכולות אקטיביות במקרה הצורך. כמו כן, חשוב מאד לבחור כלב בעל תספורת קצרה, כזה שאין צורך לטפל בו לעיתים קרובות ולקחת אותו למספרה.

לסיכום, כיום ישנם סוגים רבים של כלבים,אך לא כל הכלבים מתאימים לאוכלוסייה מסוימת. לפיכך, בעת בחירת הכלב כדאי להביא בחשבון איזה כלב יתאים לצרכים שלכם.

לקריאת למאמר נוסף על בחירת הכלב המתאים כנסו: http://www.amos-shiboli.co.il/151435

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה