המרכז הכלבני עמוס שיבולי - אלוף כלבים ופנסיון כלבים

יום שלישי, 1 באפריל 2014

אילוף כלבים - מה עושים שהכלב קופץ


הכלב שלכם קופץ מתוך שמחה ורצון לזכות בתשומת לב. לפעמים זה לא כל כך נעים, למשל אם אתם הולכים עם הכלב שלכם ברחוב, והכלב מחליט לקפוץ על אנשים זרים, לא כולם יקבלו זאת בהבנה. נסו להבין זאת באמצעות השוואה לבני האדם.

תארו לכם שאתם חוזרים הביתה מיום עבודה והילד שלכם רץ לעברכם, ומחליט לבעוט בכם.
מדוע? זאת הדרך בה הוא מראה שמחה. כמובן שזה לא בסדר, אתם בתור הורים צריכים ללמד את הילד שלכם מהי התנהגות נכונה, תוך כדי התאמה לצרכים שלכם, כלומר אפשר להסביר לילדים שלכם שזה בסדר לגלות התלהבות אבל צריך לשנות את הפעולה במקום בעיטה, נשיקה.


אהבת כלביםבאותו אופן תלמדו את הכלב שלכם מהי התנהגות נכונה, אתם הבעלים,אתם אלה שקובעים את החוקים והכללים, אתם אלה שצריכים לסייע לכלב שלכם ללמוד מהי התנהגות נכונה, הכלב שלכם נפרד מאמו ואחיו בגיל צעיר, הגיע לסביבה לא מוכרת, וצריך להתרגל למציאות אחרת, אין ספק מדובר במצב לא פשוט במקרים רבים פעולת הקפיצה של הכלב יכולה לגרום נזק רב לאנשים מסוימים. אנשים ההולכים ברחוב והם לא אוהבי כלבים לא יקבלו בהבנה את הקפיצה של הכלב, שכל רצונו היה לקבל חיבה.לפעמים זה עלול להסתיים בבית משפט, לא חסרים סיפורים בהם אנשים החליטו לתבוע בעלים של כלבים בטענה שהכלבים התנהגו בצורה לא ראויה.

אם ברצונכם לרסן את הכלב לכם וללמד אותו כיצד להתנהג אתם נדרשים לרכוש ידע בתחום אילוף כלבים, אילוף כלבים הפך בשנים האחרונות לתחום פופולארי מאד, אם אין לכם את הניסיון בתחום אתם יכולים לפנות למאלף כלבים, מאלף כלבים הוא איש מקצוע בעל הבנה וניסיון בתחום.  


אילוף כלב – מניעת קפיצות


הכלב שלכם קופץ, יש אנשים שזה מפריע להם,זכרו לא כולם מקבלים זאת בהבנה, אין ספק אילוף כלבים על ידי מאלף כלבים מקצועי, זה תהליך לא פשוט, אתם והכלב שלכם מסתגלים למציאות חדשה, זה מצב חדש בו אתם נאלצים להתרגל למעמד החדש שלכם כבעלים של הכלב. הכלב שלכם קופץ על אנשים ברחוב, אתם מיואשים? יש פתרון, אתם יכולים להתעלם, כאשר הכלב קופץ אתם לא מגיבים, כאשר אין תגובה מצדכם הכלב יפסיק את הפעולה. שהכלב הפסיק את הפעולה אפשר לשבח אותו,אפשר להעניק לו חיזוק חיובי חטיף או ליטוף.

תתנו צ'אנס לכל תהליך אילוף כלבים, תהליך זה הינו מאוד משמעותי עבור הכלב בתחילת דרכו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה